منتدى شباب الخرقانية
اهــــــلا ســـــهلا
بيك فى (( مـنـتـدى شـبـاب الـخـرقـانـيـة))
من فضلك شرفنا بتسجيلك فى المنتدى ولا تنس تفعيل حسابك من الايميل او انتظر الاداراة بتفعيل حسابك فى خلال ساعتيين
منتدى شباب الخرقانية
اهــــــلا ســـــهلا
بيك فى (( مـنـتـدى شـبـاب الـخـرقـانـيـة))
من فضلك شرفنا بتسجيلك فى المنتدى ولا تنس تفعيل حسابك من الايميل او انتظر الاداراة بتفعيل حسابك فى خلال ساعتيين
منتدى شباب الخرقانية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب الخرقانية

معا من اجل تغيير الخرقانية والاخميين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟

كاتب الموضوعرسالة
???? ???
زائر

هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟   هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟ I_icon_minitimeالإثنين 25 فبراير - 11:03

بسم الله الرحمن الرحيم

انا شخص اعيش فى الخرقانية مش شرط ذكر اسمى بس اتمنى عمل شئ بسيط هوا اية عاوز مثلا يافطة على الكوبرى مثلا او فى احد المناطق للى الناس موجودة فيها بكثر نعمل اعلان للمنتدى لسبب مش الشهر لا انا عاوز كل واحد يخش يقول رائية عن حال البلد لان للى بيدخل المنتدى 3 او 4 اشخاص فقط فا لية مش كل الناس تدخل اى حد عندة جهاز ونت يدخل على الموقع يوميا يسجل ارائة و معارضتة لحدث ما وبحرية واوكد اهم شئ الحرية و مثلا خلافات ممكن تتحل هنا ممكن نساعد ولكم حزيل الشكر والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
إدارة المنتدى
مؤسسة المنتدى
مؤسسة المنتدى
إدارة المنتدى

انثى
تاريخ الميلاد : 01/09/1991
الوظيفة : لا اعمل
المزاج : لا له الا الله محمد رسول الله
البلد : قرية الخرقانية

هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟   هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 1 مايو - 16:58

خسارة المنتدى اتنسى اصلا

هام جدااااااااا عاوز خدمة من شباب او رجال المنتدى الكرام لان نفسى بصراحة ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بلطجة فى مركز شباب الخرقانية
» لجنه شباب الخرقانيه
» مركز شباب الحادثه
» استفسااااااار
» مركز شباب شيشة ستار